torsdag 18 oktober 2018

Kantareller & Ingefära goes Chinese - vad tycker ni?

Ni får ursäkta den väldigt långa tystnaden från mig - men nu är jag på g igen! Först var det ett år med mycket jobb som gjorde att bloggen hamnade på is ett tag, och efter det min och familjens flytt till Shanghai, Kina. 


Nu har vi kommit tillrätta i vårt nya land och börjat komma in i lite vardagsliv och lite rutiner här (även matlagning :-), så nu funderar jag på om det är dags att börja blogga igen? Ska jag börja en helt ny blogg som handlar om livet här, eller ska jag helt enkelt fortsätta med "Kantareller" som vanligt, eller kanske få in lite mer berättelser om livet här och inte bara mat, eller ska jag ha två olika......många tankar just nu, men känner att jag gärna vill börja blogga igen. Kommentera gärna vad ni vill att bloggen ska handla om. 







Kram och tack för mig för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar